Model E-flite Carbon-Z Cub BNF Basic


Nr katalogowy: EFL10450 ·

Producent:E-Flite
2099.99PLN

Zawartość zestawu

W zestawie gotowy pomalowy kadłub, skrzydła oraz usterzenie, zainstalowany silnik trójfazowy BL50 525 obr/min/V, trójfazowy regulator 60 A, odbiornik AS3X AR635, cyfrowe serwa, śmigło, kołpak, podwozie oraz niezbędne akcesoria do złożenia modelu.

Charakterystyka

Ponad dwumetrowy model wykonany jest w technologii Carbon-Z, ze sztywnej pianki w połączeniu z węglowymi wzmocnieniami. Rezultatem jest bardzo sztywna i lekka konstrukcja. Mocny silnik trójfazowy BL50, regulator 60A, cyfrowe serwa oraz odbiornik AS3X AR635, ze stabilizacją 3-osiową. Klapy.

E-flite® Carbon-Z® Cub jest pierwszym modelem takiej konstrukcji w wykonaniu gigant. Pod konstrukcją podpisał się Quique Somenzini, który wyposażył model w niesamowite własności akrobacyjne. Model napędza wydajny silnik trójfazowy BL50 525 obr/min/V (EFLM7450) z regulatorem 60A Pro Switch-Mode BEC (EFLA1060B). Stery osadzone są cyfrowymi 26g serwami z metalową przekładnią oraz 13g serwami klap.

Model Carbon-Z® Cub jest wyjątkowo wszechstronny, można go używać jako model rekreacyjny lub wykorzystać jego zdolności akrobacyjne. Dzięki dużym balonowym kołom Tundra możecie nim lądować i na gorzej utrzymywanych podłożach. Model można opcjonalnie wyposażyć w pływaki (EFL1045017) i cieszyć się lataniem na wodzie. Na górnej części kadłuba zainstalowany jest hak holowniczy, wystarczy dołożyć serwo i możecie uruchomić holówkę do holowania nawet 3- metrowy szybowiec.

Do uruchomienia potrzeba dołożyć aparaturę RC (PNP), akumulator napędowy LiPol 3200mAh 22,2V oraz odpowiednią ładowarkę.

Wszechstronność modelu jest godna podziwu, oprócz jego wykorzystania jako model treningowy i akrobacyjny, hydroplan lub holówkę, jest idelany do instalacji kamery i kręcenia filmów w czasie lotu. Do tego przewidziane jest opcjonalne mocowanie kamery (EFL1045023).

Własności
  • Szybkie złożenie
  • Konstrukcja Quique Somenzini, nacisk na szczegóły
  • Sztywna i wytrzymała, prosta w naprawie, konstrukcja Carbon-Z
  • 5-kanałowe sterowanie, wraz z klapami
  • Wydajny silnik trójfazowy BL50 525Kv
  • Regulator trójfazowy E-flite® 60 A Pro Switch-Mode BEC
  • Cyfrowe serwa
  • Łatwy dostęp do akumulatora przez pokrywę na górnej części kadłuba
  • Zainstalowany mechanizm zaczepu holowniczego (należy uzupełnic o jedno serwo)
  • Opcjonalne mocowanie kamery (EFL1045023)
  • Szybka przebudowa na hydroplan przy wykorzystaniu pływaków Cub (EFL1045016)

Polecamy zakup

Do uruchomienia modelu potrzebujecie sześciokanałową aparaturę RC, pakiet 6 ogniw LiPol 22.2V 3200 mAh, odpowiednią ładowarkę.

Parametry techn.

Rozpiętość 2150mm
Długość 1420mm
Masa do lotu 3700g
Powierzchnia nośna 71dm2
Obciążenie powierzchni 52g/dm2
Napęd elektro Trójfazowy BL50 525Kv
Regulator E-flite® 60 A Pro Switch-Mode BEC
Śmigło 15 x 5.5 E
Nadajnik min. 6 kanałowy Spektrum DSM2/DSMX (zalecany)
Akumulator LiPol 22,2V 3200mAh 6S (zalecany)
Serwa (4) 26-g MG mini, (2) 13-g mikro (zainstalowane)
Odbiornik Spektrum AR635 AS3X Sport (BNF)
23011_c1.JPG